The integrated leadership and communication tool suite

Digital employee reviews, management ratings,
work climate barometer, personnel file management,
employee app, employee surveys, project and idea management (CIP)
and the social intranet are all modules of the MAX tool suite


OUR SOLUTION
STAFF COMMUNICATION VERSION 3.0!





MAX-MitarbeiterAktienindeX


The MitarbeiterAktienindeX (German, literally meaning "employee stock index") is a tool that facilitates strategic team building.

Once a month each employee glances into his "personal mirror" and rates himself according to the individual company's criteria.

MAX gives each employee transparent feedback about him or herself and his engagement and performance within the business.

Features:

  • Digital employee rating system
  • Work climate barometer
  • Employee surveys (marketing research)
  • Social intranet - connecting employees
  • Smartphone and tablet app

Optional modules:

  • 360°Feedback: Employees rate managers
  • Idea and project management (CIP)
Learn more about MAX



MAX Employee App


Web 3.0 made easy - mobile communication with staff

Physical notice boards aren't really state of the art anymore when it comes to communicating with employees. We can faciliate the entire internal communication on desktops, tablets and smartphones; divided by department, service area and hierarchy.

The employee app combines the advantages of native and web applications. A combination which packages the content of the web app in a native app.

Learn more about the employee app and its other features


Max-Toolbox – COCKPIT


Die MAX-Toolbox ist bei mehr als 300 Unternehmen in 8 Ländern im Einsatz digitale Mitarbeiterbeurteilung (MAX-Kriterien, Mitarbeiter-Fragebögen, Statistik) Kontinuierlicher Verbesserungsprozess (Verbesserungsvorschläge) Zwischenspeicherung von Notizen 360° Feedback (Mitarbeiter bewerten Führungskräfte) Vergabe von Zusatzpunkten durch Kollegen Auswertungen zu sämtlichen Tools Messung der aktuellen Stimmung im Unternehmen E-Learning / Videos / Webinare Stammdaten / Historie aller Mitarbeiter / Stand der Weiterbildung / Beförderung etc. App für Einstellungsgespräche / parallele Beurteilung / Statistik Schwarze Bretter sind nicht mehr unbedingt state of the art – wenn es um Kommunikation mit Mitarbeitern geht. Die gesamte interne Kommunikation können wir auf PC / Tablet / Smartphone abbilden – natürlich aufgeteilt in einzelne Abteilungen, Leistungsbereiche oder Hierarchiestufen. Steuerung der Unternehmenswebseite Steuerung der Unternehmens-App Steuerung aller Veranstaltungen App zur Einholung von kontinuierlichem Kundenfeedback Steuerung des eigenen Shops Steuerung des eigenen CRM-Moduls Videos / Webinare für Kunden und verbundene Unternehmen Bereitstellung von Informationen / Steuerung aller Social-Media-Plattformen in Kombination mit eigenen Webseiten & Apps